19 April 2015

Crazy cat lady


Tänään mulla oli hullu kissatäti-päivä. Syynä se, että käytiin katsomassa löytökissoja Vaasan kissatalolla. Siellä on monia kymmeniä kodittomia karvapalloja ja silitin varmaan jokaista, joka anto itteään silittää. Kissatalo majoittaa kesympiä ja vähän epäkesympiä karanneita ja löytyneitä kissoja ja välittää kisuja eteenpäin uusille omistajille.

Syy, että miks ees tiedän koko paikasta johtuu siitä, kun Kissatalo saa suurimman osan asukeilleen menevistä ruuista lahjoituksina, ja me ollaan lahjotettu usein töissä ylimenevää ruokaa kisuille. Tällä viikolla viimeks lahjoitettiin isoja määriä huonoks menossa olevaa lihaa ja yllätyksekseni sitä meidän lahjottamaa lihaa kissat mussutti sielä just silloin kun mekin käytiin :).

Okei, ei me ihan huvikseen sunnuntaipäivän ratoks menty antamaan hellyyttä kodittomille kissoille, vaan ollaan ettimässä meille kissaa :). En oo ite kissojen suuri ystävä, vierastan jotenkin kissaa lemmikkinä. Munmielestä ne on demonisia olentoja, jotka ei ihmistä voi rakastaa. Mun poikaystävä taas on ihan hulluna kissoihin. ja ainakun se näkee kissan niin se sekoo ja jos ollaan kylässä jossain missä on kissa ni se kissa todennäkösesti on sen sylissä koko vierailun ajan. Oon kuunnellu koko meijän yhdessäoloajan kissahaavejuttuja ja kattonu vierestä kun herra selaa netistä monta tuntia kissavideoita, niin aattelin olla joustava tässä tilanteessa ja mukautua tähän kissajuttuun.

Mun äiti myös rakastaa kissoja, ja meillä oli pari kisua silloinku olin pienempi, mutta en yhtään tullu niiden kanssa toimeen, suurinpana syynä varmaankin se. että sabotoin niiden elämää kaikilla mahollisilla tavoilla miten viis vuotias kakara voi vaan sabotoida... Äiti nauro kans tälle kissajutulle, kun tietää mun suhtautumisen kyseisiä eläimiä kohtaan. Tällähetkellä kans huolettaa että kuinka rumalta kissanvessa ja raapimispuu näyttää meidän kotona, ja entä jos se kissa vaikka syö mun UNIFin kengät >:((((.

Ei, vaan tottakai oikeasti haluun antaa parhaan mahdollisen kodin meille muuttavalle lemmikille. Mistä sitä tietää jos itsekin joku päivä opin tykkäämään kehräyskoneista samalla tavalla kun toi toinen puolisko.

Nyt jatkan LCS spring splitin finaaleiden kattomista, UOL on mun tän splitin lemppari ehdottomasti, ja toivon niin et ne voittaaa! Summer split tulee olee vaikee kun en tiiä ketä kannattaa, Origenia vai Ykssarvisia ☆ :D? HEIHEIII!

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!