21 March 2015

My Victoria's Secret Body Mists

Kävin tänään hakemassa postipaketillisen kosmetiikkaa. Paketti sisälsi mm. Uuden Victorias Secretin body mistin. Näitähän ei suomesta saa ja netissä on tosi hankala shoppailla hajusteita, joita ei voi edes käydä tuoksuttelemassa missään kivijalkamyymälässä joten aattelin että voisin vähän kertoa näistä VS tuoksuista mitä itse omistan!

Oon yhden näistä tilannut NordicFeelin kautta, ja toimitus oli suht nopea ja hinta tais olla jopa halvempi kun mitä laivalla tai myymälässä. Muut oon pyytäny tuliaisiks kun joku on sattunut esim Ruotsiin menemään missä lähin Victorias Secret myymälä taitaa sijaita.

Victorias Secretillähän on melkeen jokasen tuoksun ympärillä koko setti vartalonhoitotuotteita, suihkugeeli, Body Lotion, käsivoide jne. Mutta ite tykkään eniten nimenomaan näistä Body Misteistä näitä on niin kiva suihkia ja ainesosana löytyy myös Aloe Veraa, mikä pitäis näissä suihkeissa olla sellanen mukana oleva hoitava ainesosa.


Pure seduction
red plum & freesia
Sellanen lämpimän kukkaisa tuoksu, tuntuu et tän tuoksu on kaikista hennoin, että vaikka kuinka suihkii niin tän haju katoaa aika nopeesti iholta. En oo kauheesti kerinnyt vielä käyttämään kuitenkaan, kun tää on se minkä tänään sain.

Love spell
cherry blossom & peach
Todella kukkainen, aavistuksen makea, tää on mun oma lemppari, ehkä johtuu siitä että tää oli mun ensimmäinen VS tuoksu ja käytin tätä todella paljon viime kesänä. Tykkään niin paljon kaikista kukkaistuoksuista (kirsikankukka on yks lemppareista) muutenkin, että ehkä sen takia tän kanssa klikkas noita muita enemmän. Tää tuoksu on munmielestä sellanen huumaavan raikkaan naisellinen.

Love Spell Bloom 
gardenia petals & berry blossom 
Tän makeus on pikkasen next level tosta Perus Love Spellistä, mutta kuitenkin raikas. Leikkisä ja vähän hedelmäinen.

Secret Charm 
honeysuckle & jasmine
Aika hento, sellanen hempeen tyttömäinen, söpö tuoksu. Tässä tuoksuu pikkasen sellanen veden raikkaus, jos silleen voi ees sanoa haha.

Sheer Love 
white cotton & pink lily
Mun aiemmin mainitsevat tuoksut on ollu tosi kukkaisia mut tää menee ton White cottonin puolelle enemänkin. Muut mun tuoksut on sellasia että kun niitä laittaa ne jää leijumaan silleen hennon kukkaisina ympärille mut tää on enemmän sellanen, että toi tuoksu jotenkin iskee päin naamaa kovemmin, ja on selkeesti vahvempi. Naisellinen tuoksu.

Yksi VS body mist minkä sain oli nimeltään Endless love, joka oli aika jännän tuoksunen, ehkä vähän lakritsimainen. Erillainen kun nää kaikki muut. Se on kylläkin annettu parempaan rakastavaan kotiin, kun ei oikeen ollut mun makuun. Aqua Kiss on myöskin yks mun lemppareista. Sellanen veden raikas tuoksu.

Oon näistä kaikista loppuenlopuks tykännyt tosi paljon :) Näissä on se kiva että näitä saa suihkia ja vaikka hukuttais ittensä tohon hajusteeseen, säilyy se keveänä ja haihtuu aika nopeesti pois. Mul on aina yks esimerkiks töissä mukana että välillä voi hakee vähän fiilisboostia parilla kukkasuihkeella, mutta ei kuitenkaan aiheuta työkavereille allergiakohtauksia. Näistä aika monesta on tehty myös EdT versiot, jos haluaa hajuveden lailla kestoa näiltä tuoksuilta, Mun siskolta löytyy toi Sheer Love EdT:nä ja se tuoksuu ihan samalle kun Body Mistikin, mutta kestää pidempään.

Mulla varmaan on seuraavana hankintalistalla Pear Glace ja Coconut Passion. Onko teillä kokemuksia Victorias Secretin tuoksuista? Jos on, kertokaa ihmeessä suosituksia!

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!