27 June 2013

Robots Aren't the Problem: It's Us

HAY, tässä muutamat räpsyt tän päivän asusta ja naamasta:


USAMIMI_______Seppälä     BRACELETS____Ebay&H&M    NECKLACE____Gina Tricot  
SHIRT____GIna Tricot         DRESS___Zara



Toi paita+hame combo oli ihanan mukava, tosin loppupäivästä kun aurinko rupes paistamaan niin alko tulemaan vähän kuuma :/. Vierastan jotenkin tollasta mekko pitkän paidan alle-systeemiä, pelkään et se näyttäis jotenkin retkulta mut ainaki kauluspaidan kanssa näköjään toimi ihan kivasti! Tilasin ison läjän tollasia kultarannekoruja ihan pikkurahalla ebaystä :)Oon huomaamattani ruvennu harakoimaan kaiken maailman koruja ittelleni viimeaikoina, vaikken ikinä ennen oo niistä kummosemmin välittäny.

Itseasiassa mun koruhamstraus sai järkyn takaiskun tossa viimeviikolla, kun ostelin n. 50 eurolla koruja, jätin ne pussiin hengailemaan ja odottelemaan ensimmäistä käyttöä. Tein vaatekaappisiivouksen ja sieltä irtos pari jätesäkillistä poisheitettäviä vaatteita, niin jotenkin mun vastaostetut korut oletettavasti sekottu niiden vaatesäkkien kanssa, ja en vaateinventaarion jälkeen oo löytäny niitä koruja _mistään__. FGFHDGS en mun on ihan pakko avautua tästä koska oli niin traumaattinen kokemus huomata yhtäkkiä heittäneensä vahingossa "rahaa roskiin" ÄÄÄÄ.

... Tän lisäks vielä pidin mun pidennysten kanssa pienen värjäyssession ja no... se ei päättyny odotetulla tavalla ja tuloksena mulla oli nippu laikukasta käyttökelvotonta karvaa! --- :D ei menny taas ihan niinku leffoissa. En voi kyllä ku jälkeenpäin nauraa tälle tohelointiepisodille. No, koruja saa lisää kaupasta, ja pidennyksiä voi tilata suoraan kotiin.

Onneks sentään karma koittaa korvata tätä asiaa mulle kun eilen sain asiakkaalta töissä ruusukimpun ja ihanat ystävät yllättää pitkän työpäivän jälkeen ja hakee mut rannalle!

Mulla on kyllä taas vuoden haasteellisemmat viikot edessä, kun joku on päättänyt, että meitsi on kykeneväinen ottamaan hetken vastuun meidän pisteestä esimiehen lomallaillessa :)... Joten oon aika kiireinen töiden kanssa, mutta yritän pitää postaustahtia yllä!

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!