19 May 2013

Pumpkin Soup Lilac floral Headband










Oon aivan rakastunu Pumpkin Soupin kukkapantoihin! Satuin huomaamaan Pumpkin Soupin fb-sivulla tarjouksen näistä uusista pannoista ja sain haalittua 4 punnalla tän kyseisen yksilön. Koska mulla on ollu määränpäänä saada hopeenharmahtavat hiukset jo jonkun aikaa, aattelin että liila toimis mahtavasti harmaan kanssa, ja en ollu väärässä. Näitä olis myös saanut mm. Sekavärisenä, vaaleenpunasena ja sinisenä.





Pakko kyllä myöntää että tämmonen vaahtomuovimainen materiaali näyttää jotenki herkullisemmalta kun tekokukat esim. tossä mun DIY kukkapannassa (tossa alhaalla), ja tykkään siitä kun tässa Pumpkin Soupin versiossa noi jotenki tulee ulos tuolta hiuksista, niin toi näyttää sellaselta kukkaiskruunulta!


JAAAA tässä asu minkä tänään puin ton kukkapannan kanssa :) Ulkona on jo ibizakelit joten monia asukerroksia en jaksanut pukea, mutta koitin sitte heittää koruja mm. jalkaan, että sais jonkunlaisia yksityiskohtia tehtyä:





Siivosin hiukan mun blogista tekstejä (noin parin vuoden ajalta) koska koin, että niillä ei oo enää mitään tekemistä sen kanssa että minkälainen blogi tää on nyt. Tai kyllä ne on vielä ihan muistojen takia säilössä mulla, mut en usko että mun lukijoita kiinnostaa mm. minkälainen koulupäivä mulla on ollu joskus vuonna 2010 : D!

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!