8 March 2013

You go girl !


Tulin dumppaamaan vähän naamakuvia aamuni iloks, kun en nukuttuakaan oikeen aamulla saanu ni pitää keksii jotain tekemistä ajankuluks ennenku hinaan itteni töihin!


Justkun pääsin täälläki toissapäivänä mainostamaan et "yay oon terve ku pukki", tein sit iltalääkärikäynnin vielä eilen töiden jälkeen, ku tuntu et naama räjähtää poskiontelontulehduksesta. Lääkäri sit totes että jjööö nyt on sellanen tilanne et sul on keuhkoputkentulehdus ja poskiontelontulehdus. En jaksanu ees pyytää saikkua enää, mua ei kiinnosta makaa himassa :D:


Tein tänään tollaset ylipitkät rajaukset, pelkäsin rajatessa et vedän ton överiks ja saan itteni näyttämään Kleopatralta, mut eikai siinä, Kleopatra oli varmana kuuma misu :D.


Lääkäri kirjotti mulle niin monta lappuu reseptejä kaikenmaailman nenäsumutteisiin, pillereihin, särkylääkkeisiin ja antibiotteihin et huhhuh! Koitin vähän mamilta (jolla siis farmanomin koulutus hihassa) udella että onko nyt ihan pakko ostaa kaikki lääkkeet mitä lääkäri määrää, kun en vaan tykkää ahmii kaiken maailman nappeja ja nenäsumutteet/silmätipat etc on NIIN kauheita laittaa. Mut äiti oli ihan kauhuissan et "et jätä mitään ostamatta" :D.  Hienoo muuten taas, mun 10 viimestä postausta on käsitelly sairaana oloo/lääkkeitä. 

Vähänkö olis muuten siistii tehä sellanen Soikku inspired videopostaus : D Just vapauttavaa varmaan pölistä videolle jotain ihan pointless selityksiä! Sitäpaitsi en oo viel päässy testaa ton mun nikonin videokuvausta silleen kunnolla, joten pääsis seki ihan tositoimiin sitte. Tälleen, varautukaa henkisesti.
Ostin eilen myös Jeffrey Campbellin mustat Litat vihdoin, uu mama! ♥ satuin munkittamaan huuto.netistä uudet, just oman jalan kokoset "halvalla" (148e). Sielu lepää vihdoin ku oon ollu muutaman viikon ihan "PAKKOSAADA LITAT" syyhytyksissä. 

Taidan tästä lähtee sitten rosvoomaan sen apteekin tyhjäks. Ihanaa naistenpäivää kaikki loistokkaat naiset! :)

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!