3 March 2013

Rebecca & Fiona = win

Ensin länttään videomateriaalia tähän:




Eli kyseessä on Rebecca & Fiona, ruotsalainen Dj/artistiduo, jonka itseasiassa löysin puolisen vuotta sitten sattumalta spotifystä. En tiiä että onko suomessa soinu radiossa mm. Turn It Down jonka R&F on tehny kaskaden kanssa, kun en radioo ikinä kuuntele. En oikeestaan löytäny suomenkielisiltä sivuiltakaan mitään informaatiota näistä tytöistä.

Rebecca & Fiona omaa kuitenkin tosi vahvan ja imo kiinnostavan tyylin, johon ihastuin heti. Siinä on jotenki sellasta kiehtovaa Alice Glass tyylistä välinpitämättömyyttä, mut silti paljon huolitellumpaa ja naisellisempaa. Duon tyylistä vastaa Tommie X niminen stylisti, joka ideoi/tyylittelee/ohjaa myös noita R&F vidoita.

Rebecca & Fiona on ollu ruotsissa isompiki juttu, tytöt on kiertäny Aasiaa, Canadaa ja Jenkkejä.

Fiona: "Our style is very, very cheap we buy everything vintage, not even vintage like Goodwill."
Rebecca: "And trash clothes and the children’s department. " Lisää täällä


Tumma huulipuna!1









Pallosaparot!



Tää on niin sairaan tyylikästä, maitokylvyssä röökiä ah, niin careless



Noi buffalo sneakersit on kyl coolit, tykkään tosta miten niistä tulee tollaset monsterijalat! Muutenkin R&Fn tyyli inspiroi mua niin paljon. En muodista niin välitä, mutta luulis että noi paksupohjaset kohta tulee muotiin jos vuosikymmenten tyylit kiertää (oi ihana ysäri :D). Eli et varmaan näkyy paksupohjasia kenkiä katukuvassa enemmänkin. Oon kyllä joissain kaupoissa nähny vähän vaisuja versioita noista kengistä, sentin parin korotuksella, mut jos ollaan ostamassa paksupohjasia kenkiä, ni sit kunnolla imo! Halusin kans pienenä aina tollaset ku Spice Girlseilläki oli, joten ehkä tää on kanssa sellasta pientä nostalgiaa :) Mitä tohon ylikasvaneeseen juurikasvuun tulee, ni koitan saada sen mun sinisen hiustyylin jäljiltä jäänyttä "juurikasvua" pois, joten ei oo ehkä mulle just nyt sopiva juttu.

Ton pörrötakin kanssa oon vähän kahen vaiheilla, hommaisin tekoturkistakin jos sellaisen hommaisin, mutta pelkään sitä että kettutytöt on vihasia mulle silti. Oon kuullu niin paljon pelottelutarinoita, mm. "joo mun serkulla oli monen tuhannen euron turkistakki ja kettutytöt tuli sotkemaan sen spraymaalilla". + Pelkään että se tekee mulle sellasen turkismammaefektin.

Niin ja joo kyllä Rebecca ja Fiona hyvää musiikkiaki tekee : D! Kumpa tulis suomeenkin esiintymään joku päivä että pääsis kuuntelemaan ihan livesettiäki :)

1 comment :

  1. Rebecca & Fiona on kyllä unelmaa! Omaleimainen tyyli, melkein tunnistais jos vaatteiden perusteella ton duon :D Musiikkikin on ihanaa, pitää joskus mennä katsomaan niitä jonnekin :)

    http://saaratikka.blogspot.fi/

    ReplyDelete

♥ Kiitos kommentistasi!