14 March 2013

OMG LITAS

Oon koko viikon odottanu tulisilla hiilillä yhtä pakettia:


LITAT AWWWW YEAH : DDDDDDDDDD





AAA oon niiin onnellinen! Soitin Eemelille päivällä kotiin että "tuliks ilmotus postissa että mun paketti olis tullu?!!" ja sain kieltävän vastauksen.

Rullailin koulussa ja töissä ihan normisti ja tulin kotiin, aloin tyhjentämään kauppakasseja ja Eemeli tokas "joo tota, se myyjä laitto huuto.netissä viestii et maksu ei oo vielkään tullu sen tilille, laitoin varmaan väärän tilinumeron siihen maksuun tai jotain..." Olin ihan "OMG EI SINNE MENI 150e FGDHDGSGSG" ja valmistauduin itkupotkuraivareihin kunnes herra sitten kaivo jostain piilostaan Jeffrey Campbellin kenkälaatikon ja sekosin täysin! Mua on kyllä helppo huijata : D...

Anyway oon musta tuntuu et mun elämä olis parantunu parissa sekunnissa vähintään kolminkertasesti kun avasin ton laatikon! Kengät sopi just hyvin jalkaan, olin käyny jo aikasemmin sovittelemassa oikeen koon Stockmannilla ja munkilla löysin huuto.netistä uutena just oman koon, ja säästin sen muutaman kympin, kun jos olisin tilannut jostain muualta. (joo, vertailin lähes kaikkien nettikauppojen hinnat :D) Karmaloopista olis saanu halvalla mustat Litat, mutta ne on tollaset kiiltäväpintaset, jota en halunnu. Tää kuosi näissä Litoissa Distressed leather, eli tollanen mattanen nahka, näyttää mun mielestä paremmalta kun noi kiiltävät ja ehkä on pikkasen arkisemmat. Jos noi Litat nyt voi arkiset olla : D.. Halusin kuitenkin, että noita tulis sitten kanssa käytettyä, niin otin mahdollisimman helpon sävyn just ihan sitä varten että noi olis vaivatonta yhdistää :).

Kävin sutimassa noilla vähän ulkona, mut pakko se on myöntää, että ei nää kelit ihan anna näille periks, kun pohja on ihan tasanen. KEVÄT TULE NYT NYTNYTNYT!
Jatkan torstai-iltaani komeiden miesten seurassa:


No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!