30 March 2013

Kysymyshaaste


Jee vähänkö siistiä, mut haastettiin kysymyshaasteeseen :D! Oon fuck the police ja tosi lame enkä haasta ketään, mutta haluun kuitenkin vastailla. Just täytin siskon ystäväkirjaaki ihan sen vuoks et voisin vastailla johonki "tyhjänpäiväseen" se on vaa superletkeetä ajanvietettä!

11 asiaa minusta

1. Oon ihan jäätävä sählääjä : D ja saan aika paljon osakseni "lol emma sählää" läppää. Hosun vaan niin vauhdilla ku teen jotain/koitan tehä montaa asiaa samaan aikaan niin sähläyksen määrä on yli 9000

2. Mun kiltteys saa mut välillä tosi huonoihin tilanteisiin, ja olin yhessä vaiheessa armottomassa työkierteessä koska en vaan osaa sanoo ei jos joku on "pulassa".

3. En koskaan onnistu mun leipomissa jutuissa. Joku menee aina pieleen. 1 kohta selittää aika paljon. Mut viimeviikolla tein aika isoja ihanii perussämpylöitä mitkä jopa onnistu!

4. ..-Rakastan leipäkoneleipää. Mikään ei oo täydellisempää ku aamuks ajastettu leipäkoneleipä, kun herää mussuttamaan sitä vastaleivottuu lämmintä ihanaa pullaisaa höttöleipää : D!

5. Oon ollu musiikkiluokalla ja tehny levyn myös! (en osaa kyl enää oikeen laulaa tai mitään, mut osaan aika hyvin esimerkiks musiikin teoriaa)

6.  Mul on kädet aina täynnä kaikenmaailman veitsenjälkiä. kohta 1. + työ mitä tehään veitsillä/veitsien ympäröimänä = ei hyvä.

7. En osaa päättää onko mun lempieläin sammakko vai rotta

8. Kuuntelen pääosin kaikenlaista elektronista musiikkia, poppia ja muutenkin aika kevyttä musiikkia, sellast kivaa ja menevää, mut mun ultimaattisen paras lempparibändi ikinä soittaa metallia. ?! fuck logic

9. Hajuaisti on mulle tosi tosi tärkee aisti. Sanokaa et oon hullu, mun mun on pakko mm. nuuhkasta vaatteita mitä oon ostamassa : D nuuhkin aika usein kaikkee (moni ei ees huomaa) teen tosi paljon päättelyitä ja valintoja hajuaistin perusteella. Haistan heti jos joku on vaihtanu hajuvettä jne. Moni ei ees tiiä, että esimerkiks mun ja Eemelin juttu lähti nuuhkasusta!

10. Tykkään scifistä, pidän astrologiasta ja haaveilen pääseväni joskus avaruustutkijaks. Rakastan tähtiä ja galakseja ja kaikkee sellasta! ( star wars on kaupallista paskaa >: ((( )

11. Mulla on aina pakollinen tarve päästä kattoo kauhuleffoja, mut oon aina ihan traumatisoitunu niiden jälkeen ja pidän puolet leffasta kädet silmillä ja kysyn et mitä tapahtuu : D..... sense.



1. Henkilö jota ihailet ?
Onks liian klisee sanoo et Äiti? : D
2. Jos saisit elää elämästäsi yhden päivän uudestaan, mikä se olisi ja miksi ?
En kyl haluis elää, koska sen jälkeen se päivä ei enää olis mun muistoissa välttämättä niin siisti!
3. Miksi aloitit blogin ?
Koska tunsin aivan pakottavaa tarvetta tunkee mun aivopieruja johonkin :)
4. Mitä päivää odotat tällä hetkellä eniten ?
Sitä päivää kun saan paperit koulusta vihdoin kouraan :D .. ja ajokortin..
5. Oletko tyytyväinen elämääsi ?
Suurimmilta osin joo, tai en oikeen tiedä mihin olisin epätyytyväinenkään. Kaikki on aika mahtavaa loppuenlopuks ajateltuna, vaikka välllä tulee tottakai huonompia hetkiä, mut ne sitten taas tekee hyvistä hetkistä parempia. Rahaa vois olla enemmän !
6. Ensimmäinen ihastuksesi ?
Varmaan päiväkodissa, tais olla pojan nimi Roni :D. Pussailtiinki lumilinnassa!! : D
7. Millainen on sinun mielestäsi ihanne ystävä ?
Siis sellaset ystävät on niin ihania, ei oo väliä paljonko siitä esimerkiks on kun on viimeks nähny, mut silti voi "jatkaa siitä mihin viimeks jäätiin" tai tuntuu et ei oo ollukkaan erossa. Mulla on aika vaikee ajottaa elämää silleen et näkisin tosi tosi usein mun kavereita, niin tää on tosi tärkeetä.
8. Jos voisit muuttaa ikäsii, muuttaisitko ja jos muuttaisit minkä ikäinen haluaisit olla ?
En muuttais.
9. Laulatko tai puhutko usein yksinäsi ?
Laulan ja tanssin, en kyl koskaan puhu.
10. Kuinka pitkä matka sinulla on parhaan ystäväsi luo ?
Aika monta kymmentä kilometriä!
11. Ala-asteen parasystäväsi ?
JANNI! Mun bestis ehdottomasti ala-asteella.

No comments :

Post a Comment

♥ Kiitos kommentistasi!