26 February 2013

Asua ja Potteria

Aurinko vähän pilkahti; aurinkolasit esiin!! (omg tuleekohan seuraavaks bikinit :D) Tää on oikeesti eilisen asu mutta, pieni huijaus aika ajoin on paikallaan.

Hurr derp
 

EI ollu kylmä! Mutta silti, tarjoon kuvat myös takin kanssa :):


 Ja huivin :D!


Jotenkin päädyin tänään johonki satunnaiselle Potterfanisivulle fb:ssä ja selasin kuvia höhötin itekseni kotona tuntikausii:


Tää ja muita Potterfanijuttuja löytyy ihan kivasti täältä
Sitten jotenki päädyin etsyyn jatkamaan tätä pottersekoilua; toi on niin ihana toi seinäjuttu, ja mulla on paikka mihin oon jo pitkään ettiny seinädecojuttua, mutta ennoo löytäny semmosta sopivaa. Justiinsa jotain tekstiä oon siihen kaavaillu. Ja koska meillä (mulla) on ollu ideana sisustaa meijän koti vähän sellasella "nörttiotteella" (vähänkö hölmöö sanoo noin), mm. NESpelit komeilee olkkarin seinällä hyllyssä kaikkien nähtävillä, feikki Space invaders tarroja keittiössä jne. Niin toi sopis aika kivasti myös teemaan :3 Löysin myös superin sieppikorun ja muuta must have tavaraa etsystä, jotka lähtee tilaukseen.

Lääkäriki sitten jakso soittaa mun testituloksista ja infos sitten että mulla on/oli sellanen virus mikä on nostanu mulle hullut tulehdusarvot  ja koko homma olis pitäny hoitaa antibioteilla, mutta np meikähän parantelee sitten ilman. Ei ihme et oon ollu ihan poikki tosta kipeenä olosta ja on edelleen ja pientä lämpöä välillä. : // moimoi

2 comments :

  1. Oi, olipas kiva asu! Sopii teikälle hienosti. (:

    Ja Hagrid, en kestä! Pelastit meikän iltapäivän. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia! Joo, poikaystävä ei vaan mitenkään ymmärrä miten jaksan vieläki nauraa tolle Hagridille joka kerta ku nään sen :D:D !

      Delete

♥ Kiitos kommentistasi!